Verzending en retour
Mediabazar verstuurt bestellingen met PostNL binnen Nederland, België en Duitsland.
Bij elke bestelling heb je 14 dagen retourrecht, deze termijn gaat in vanaf de dag dat de bestelling is ontvangen.
Na het verwijderen van de folies / stickers vervalt het retourrecht van je onderdeel. De garantie vervalt hierbij uiteraard niet.
Snel naar:
Retour
Ben je niet tevreden met je bestelling? Je hebt 14 dagen retourrecht om je bestelling terug te sturen naar Mediabazar. Bij iedere bestelling ontvang je standaard 6 maanden garantie op het onderdeel dat je bij ons hebt besteld.
Opsturen zonder iPhone of iPad (ook geen Refurbished iPhone/iPad):
Het is belangrijk om de onderdelen op te sturen zonder je iPhone of iPad. Wanneer de onderdelen met de iPhone of iPad samen worden opgestuurd (of een Refurbished iPhone/iPad) dient dit opgestuurd te worden met onze ingevulde formulier en Opstuurservice.
Retourmelding stappenplan:
Retour adres:
Mediabazar
Dutch Trade Office
Afdeling: Retouren
Raadhuisstraat 22
1016DE Amsterdam
Belangrijk:
Vergeet niet het retourformulier bij de zending te voegen. Anders kan onze retour afdeling niet herkennen van wie het pakket afkomstig is en kan het niet worden behandeld.
Extra info bij de keuze voor “geld retour”:
Indien een retour goedgekeurd is voor “geld retour” zullen wij terugbetalen op dezelfde manier waarop deze bestelling aan ons betaald is.
Bij de keuze voor Afterpay wordt de factuur aangepast en wordt er namens Afterpay terugbetaald indien de factuur al voldaan is.
Mocht de factuur van Afterpay nog niet voldaan zijn, dan wordt de factuur aangepast en zal de nieuwe factuur per email worden verstuurd.
Welke verzendmethodes kun je kiezen?
Tijdens het afrekenen kun je kiezen welke verzendmethode je wenst voor je bestelling. Hieronder vind je de verschillende verzendmethodes.
Gratis verzending (op werkdagen voor 18:30 besteld, morgen in huis)
Deze verzendmethode is gratis en is beschikbaar voor bestellingen uit Nederland, België als Duitsland beschikbaar.
LET OP: De levertijd voor België en Duitsland is bij deze verzending langer (2 – 4 werkdagen).
Track & Trace (op werkdagen voor 21:30 besteld, morgen in huis)
Deze verzendmethode is beschikbaar voor alle bestellingen vanuit Nederland, België en Duitsland.
Spoed levering
Deze spoed verzendmogelijkheid is beschikbaar voor alle bestellingen binnen Nederland.
Op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag voor 23:59 besteld? Dan is het de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 in huis.
Same day delivery
Deze Same day delivery optie maakt het mogelijk om op werkdagen je bestelling nog op dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 te laten leveren! Deze optie is beschikbaar voor alle bestellingen in Nederland en is tussen 0:00 en 12:00 beschikbaar op de afrekenpagina!
Winkel Almelo (afhalen)
Tijdens kantoortijden is het mogelijk om je bestelling af te halen in ons filiaal (Amsterdam - Raadhuisstraat 22).
Unsure about the condition of your cell or gadget?
We compare prices for various conditions of cell phones, gadgets and devices. Below is a description of what our buyers are checking for in regards to each condition. It is important that you select the correct condition when you are selling to ensure that the price you receive is accurate. If you state your device is in ‘perfect’ condition but when checked, a buyer considers it to be in a lesser state, the original offer for your device is unlikely to be valid and you could receive less for it.
Perfect – brand new or as good as new.
Good – the most commonly selected condition. The phone has been used and has very minor scuffs and scratches but is in good condition.
Average – the phone still works but has been heavily used, dropped a few times, that kind of thing.
Damaged – your phone is not in working order, it may be cracked, smashed, water damaged, anything out of the ordinary that would stop it from performing as it should.
RETURN & EXCHANGE POLICY
RETURN AND EXCHANGE POLICY FAQ
Frequently asked questions about returns, refunds, and exchanges.
20% Restocking fee applies to ALL returns that are considered NON-DEFECTIVE items. We also deduct our shipping costs if you did not initially pay for shipping, or chose "free shipping option" during checkout.
HOW DO I RETURN?
WHAT ITEMS ARE RETURNABLE?
WHAT ITEMS ARE NON-REFUNDABLE?
The following items cannot be returned:
THE ITEM I RECEIVED IS DAMAGED!
If the purchased product is faulty, reach out to us within 7 days of the delivered date.
CAN THE ITEMS BE EXCHANGED?
We allow the exchange of purchased items for selectable variants. Once the exchange request is approved, the replaced item will be shipped to you.
WHAT ARE THE REFUND OPTIONS?
The following refund options are supported:
HOW DO I SHIP BACK THE ITEMS?
For instructions on how to ship the returned products, refer to the email received after placing the return request. If you haven't done so
GO TO FORM AND FILL OUT THE FORM.
HOW SOON WILL I GET MY REFUND?
Once your returned item is received and inspected, you will be notified via an email. You will also be informed about the approval or rejection of your refund request. If approved, the refund request will be processed within 5 - 7 working days after approval.
MY QUESTION IS NOT ADDRESSED...
If you have any queries regarding return or refund, reach out to us.
HOW DO I RETURN?
20% Restocking fee applies to ALL returns that are considered NON-DEFECTIVE items. We also deduct our shipping costs if you did not initially pay for shipping, or chose "free shipping option" during checkout.